می 13, 2024

حفاظ پنجره نقش مهمی در ایجاد زیبایی ساختمان و حفظ امنیت آن دارد. با نصب حفاظ پنجره مدرن ضمن بخشیدن زیبایی به ساختمان میتواند نقش ضد سرقتی هم داشته باشد.

حفاظ پنجره ضد سرقت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است . به طوری که امروزه تمامی طبقات ساختمان ها در معرض ورود سارقین قرار دارد. حتی طبقات بالا مانند طبقه ده و دوازده که دسترسی به آن ها بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است , ولی پنجره های بدون حفاظ در طبقات بالا نیز از دست سارقین در امان نخواهند بود و سارقین به شیوه ها و شگردهای عجیبی از ساختمان بالا رفته و از پنجره ها وارد خانه و ساختمان می شوند.
به گفته ی یکی از کارشناسان اداره آگاهی روزانه بیش از ده مورد سرقت از منازل به اداره آگاهی خبر داده می شود که بیشتر آن ها از طریق پنجره های بدون حفاظ و درب های بدون حفاظ و نا ایمن بوده است , داشتن حفاظ پنجره فلزی و محکم روی پنجره ها و پشت درب های آپارتمان ها تا حد بسیار زیادی از ورود سارقین به ساختمان جلوگیری می کند و امنیت ساختمان را چندین برابر افزایش می دهد.
علاوه بر این راه دیگر نفوذ سارقین به منزل از طریق درب های شیشه ای بالکن ها و بهار خواب ها هست که سارقین از طریق های مختلف خود را به بالکن رسانده و به آسانی و بدون هیچ مانعی وارد خانه می شوند .
برای رفع این مشکل و افزایش ایمنی ساختمان از سمت بالکن یا تراس ها نصب حفاظ های ایمنی اطراف تراس ساختمان یک راه حل ایمن منطقی است .
ارزش جان عزیزان شما بسیار زیاد است پس با نصب حفاظ بر روی پنجره ها و درب های شیشه ای و درب ورودی آپارتمان ها از اموال و عزیزان خود محافظت نمایید.

صنایع فلزی آریا به مدیریت آقای عبدی که در تهران فعالیت دارد انواع حفاظ پنجره مدرن را برای عرضه آماده کرده است

نمونه هایی از این حفاظ های آهنی مدرن را مشاهده میکنید که توسط این گروه صنعتی تولید و نصب شده است

سفارش ساخت انواع حفاظ مدرن ساختمان با تلفن : 09126215957

حفاظ پنجره فرفورژه جدید
حفاظ پنجره فرفورژه مدرن
حفاظ پنجره شیک و جدید
حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره و بالکن فرفورژه

حفاظ پنجره و بالکن

حفاظ بالکن و تراس و پنجره چهارخانه مدرن و شیک

حفاظ پنجره با جاگلدانی
حفاظ پنجره مدرن و شیک
حفاظ پنجره ساده
حفاظ پنجره ضد سرقت
حفاظ پنجره فرفورژه جدید

جهت استعلام قیمت حفاظ پنجره و خرید آن با شماره 09126215957 تماس بگیرید

همچنین سفارش ساخت و نصب انواع درب پارکینگ ریلی یا آکاردئونی نیز پذیرفته میشود

در هنگام ساخت یک ساختمان مسکونی، تجاری و … چیزی که اهمیت فراوانی دارد توجه به اصول ساختمان سازی، بهره بردن از بهترین تجهیزات، بهره بردن از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و همچنین به کار گیری مهندسین حرفه ای در زمینه های گوناگون پروژه ساخت است. با توجه به این اصول در نهایت ساختمانی مستحکم را ساخته اید که در مقابل حوادث طبیعی نظیر زلزله بسیار مقاوم و حافظ جان و مال ساکنین آن ساختمان خواهد بود. پس از تکمیل فرایند کلی ساخت باید با استفاده از تمام ابزار و تجهیزات ممکن امنیت ساختمان خود را بالا ببرید. نصب نرده دزدگیر پنجره، استفاده از درب های ضد سرقت، نصب حفاظ ها و نرده ها در مکان های لازم از الزاماتی است که باید آن ها را رعایت کنید. نصب نرده دزدگیر پنجره می تواند در مواقعی که در منزل نیستید از ورود سارقان به خانه ی محل سکونت شما جلوگیری کند. همچنین در زمان هایی هم که تنها و یا با خانواده در منزل هستید، این نرده ها می توانند حافظ جان و مال شما باشند. گروهی از افراد این نرده ها را باعث زشت شدن نمای ساختمان می دانند. لازم به ذکر است که نرده های جدید در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا تولید می شوند که هماهنگ با نمای ساختمان شما خواهند بود. از طرفی زمانی که صحبت بر سر حفظ جان و مال شما می باشد، زیبایی و نمای ساختمان در درجه ی دوم اهمیت قرار خواهد گرفت.
 
حفاظ پنجره مدرن

خرید حفاظ پنجره مدرن در ساختمان ها برای حفظ امنیت ضروری است. این نرده ها در طرح های گوناگونی ساخته می شوند. تنوع طرح ها باعث شده تا این نرده ها با بسیاری از پنجره ها و نما های ساختمان هماهنگ بوده و هارمونی زیبایی را تشکیل دهند. رنگ نرده ها نیز به انتخاب خریدار است و پس از نصب می تواند آن را به هر رنگی که مایل است در بیاورد. فروشگاه های اینترنتی عرضه ی محصولات فلزی نمونه های متعددی از نرده حفاظ پنجره را بر روی صفحات خود به نمایش در آورده اند. می توانید از میان این طرح ها، آنچه مد نظرتان است را انتخاب کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید. در نهایت با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید. فروشگاه آریادر یکی از فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی محصولات آهنی در ایران می باشد.

حفاظ پنجره مدرن قابل تولید و نصب در حفاظ سازی آریا در تهران ، نرده پنجره ساده و با قیمت مناسب هم میتواند کارایی خود را که ایجاد امنیت در خانه است ایجاد کند

مدل های دیگر حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و شیک

حفاظ پنجره ارزان

بورس حفاظ پنجره تهران

قیمت حفاظ آهنی پنجره

حفاظ پنجره ریلی

عکس حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره از داخل

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره تاشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *