می 16, 2024

پالت های پلاستیکی یکی از نوین ترین ابزارآلات صنعتی برای نگهداری و حمل انواع مواد غذای . ماشین آلات صنعتی و محصولات شیمیایی و … در کارخانجات ، انبارها و شرکت های تولیدی و خدماتی می باشد.

Plastic-cargo-pallet-at-the-factory.jpg
تولیدکننده پالت پلاستیکی در تهران

رایبد پلاست یک مجتمع تولیدی پالت پلاستیکی در تهران , ملزومات پلاستیکی صنعت حمل و نقل است که بیشتر تمرکز خود را در تولید پالت های پلاستیکی حمل و نقل گذاشته است و با کسب تخصص و تجربه ویژه در این امر توانسته است یک مجموعه متنوع از انواع پالت پلاستیکی صنعتی در ابعاد و وزن های مختلف را داشته باشد

پالت های پلاستیکی از جمله پرکاربردترین بسته های حرفه ای هستند که در همه صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. آنها از مواد بکر یا بازیافت ساخته شده اند و می توانند برای موارد خاص سازگار شوند.

شرکت هایی که پالت های پلاستیکی را به عنوان بستر حمل و نقل اصلی خود قرارداده اند توانسته اند تا حدود زیادی هزینه کل تجارت خود را کاهش داده و پایداری زنجیره تامین خود را افزایش دهند

پیش از این برای نگهداری و حمل تولیدات و محصولات کارخانه ای از پالت های چوبی یا فلزی استفاده می شده است که به دلیل مشکلات و معایبی که داشتن جای خود را به پالت های پلاستیکی دادند.

پالت های پلاستیکی قابل شستشو، تو در تو و انعطاف پذیر هستند و همین ویژگی سبب شده که پالت های پلاستیکی را بتوان روی هم چیدمان نمود.

بیشتر پالت های پلاستیکی دوطرفه هستند که این امر کاربری آن ها را چند برابر می کند.

پالت های پلاستیکی از نظر قیمت به صرفه و ارزان هستند ضمن اینکه از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند.

از دیگر ویژگی های پالت های پلاستیکی بدون مواد شیمیایی و ناخالصی هستند و به همین دلیل برای حمل مواد غذایی مناسب می باشد.

ظرفیت وزن پالت های پلاستیکی متفاوت است و شما با توجه به کاربری و نیاز خود می توانید پالت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

هر نوع پالت پلاستیکی نقاط قوت خاص خود را دارد که متناسب با صنعتی است که در آن کار می شود.

انتخاب پالت پلاستیکی مناسب برای مشاغل شما باعث ایجاد بازدهی در زنجیره تامین می شود که می تواند هزینه ها و مشکلات شما را کاهش دهد و تجارت شما را با محیط زیست سازگار سازد.

هیچ می دانید از چه نوع پلاستیکی برای تهیه پالتها استفاده می شود؟

نوع پلاستیکی که یک پالت از ساخته می شود در نحوه استفاده ،تعداد دفعات و امکان بازیافت اقتصادی آن تاثیر دارد.

پس از انتخاب پالت های پلاستیکی مناسب شرکت شما بارها و بارها و چندین سال از آن‌ها استفاده خواهد کرد و این به معنی کاهش هزینه های شما می باشد.

آگاهی بسیاری از نکات مهم در مورد پالت های پلاستیکی ضروری می باشد:

نکاتی در مورد پلاستیک استفاده شده در پالت های پلاستیکی:

 پلاستیک درواقع یک اصطلاح جذاب برای یک پلیمر مصنوعی است که از رشته های تکراری مولکول های به نام مونومر ها تشکیل شده و به هم متصل شده است و رشته های مولکولی طولانی را تشکیل می‌دهد .

پلیمرهای ساخته شده برای ساخت پالت های پلاستیکی مصنوعی هستند.

پلاستیک های قابل استفاده در تولیدات پالت های پلاستیکی ابتدا یک بارذوب شده و پس از خنک شدن به صورت دائمی در فرم قرار می گیرد. مزیت این نوع پالت های پلاستیکی این است که نقطه اشتعال آن بسیار زیاد است و باعث می شود خطر آتش سوزی بسیار کم شود. از دیگر مزایای پالت های پلاستیکی این که دوام آنها بسیار بالا بوده و بسیار متراکم، سخت و دارای مقاومت عالی هستند پالت های پلاستیکی در سایت ها و انواع متفاوت می باشد که بعد بسته به نوع کاربری می توان نوع مورد نیاز خود را سفارش دهید

از آنجا که پالت های پلاستیکی به یک واحد حمل و نقل استاندارد برای حمل و نقل محلی یا مسافت طولانی تبدیل شده اند ، آنها متناسب با موارد مختلف استفاده طراحی شده اند. پالت های پلاستیکی سنگین صنعتی دارای یک عرشه بسته  هستند و می توانند بارهای بسیار سنگینی را حمل کنند. پالت های عرشه باز برای بارهای سبک تا متوسط ​​توصیه می شود.

تجارت شما به چه نوع پالتی نیازمند است ؟  متخصصان ما در زمینه پالتهای پلاستیکی  می توانند به شما کمک کنند مدل ایده آل پالت های پلاستیکی قابل استفاده مجدد را برای موارد استفاده خاص خود انتخاب کنید. ما می توانیم در جریان پس زمینه فروش در زمینه انتخاب بهترین نوع پالت پلاستیکی کمک کنیم . چالش شما هرچه باشد ، ما یک راه حل برای تجارت شما داریم

تلفن: 09120240619
آدرس دفتر مرکزی کارخانه رایبد پلاست
تهران، اشرفی اصفهانی، باغ فیض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *