می 13, 2024
نمایندگی فر پیتزا در شیراز
نمایندگی فر پیتزا در شیراز

آیا به دنبال یک تجربه لذیذ و شگفت‌انگیز در شهر شیراز هستید؟ با ما در نمایندگی فر پیتزا در شیراز همراه شوید و لذت ببرید. ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید فر پیتزا در شیراز، شما را در پخت بهترین و خوشمزه ترین پیتزاها همراهی کرده ایم.


نمایندگی فر پیتزا در شیراز: گامی نوین در صنعت رستوران‌داری

شیراز، شهر شعر و ادب و تاریخ، اکنون میزبان نوآوری جدیدی در عرصه غذایی است: افتتاح اولین نمایندگی تنور پیتزا در این شهر. این نمایندگی، که با هدف ارتقاء سطح کیفیت و تنوع پیتزاهای ارائه شده به شهروندان و گردشگران تاسیس شده، نشان از تحولی بزرگ در صنعت رستوران‌داری شیراز دارد.

با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مدرن در پخت پیتزا، این نمایندگی توانسته است استانداردهای جدیدی را در زمینه سرعت، کیفیت و طعم ایجاد کند. فرهای پیتزاپزی که در این مرکز به کار رفته‌اند، از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار هستند و قابلیت‌هایی نظیر تنظیم دمای دقیق و پخت یکنواخت را فراهم می‌آورند.

قیمت تنور پیتزا گازی برای پخت پیتزای ایتالیایی دودی یا هیزمی مبلغ 8 میلیون تومان میباشد.

این نمایندگی، علاوه بر ارائه پیتزاهای سنتی و محبوب، به خلق طعم‌های جدید و منحصربه‌فرد نیز پرداخته و تلاش دارد تا با ادغام فرهنگ غذایی ایرانی با غذاهای بین‌المللی، تجربه‌ای نوین را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

افتتاح نمایندگی فر پیتزا در شیراز نه تنها برای علاقه‌مندان به پیتزا، بلکه برای کل صنعت رستوران‌داری شهر، یک خبر خوشحال‌کننده است. این اقدام، گامی مهم در جهت توسعه گردشگری غذایی و ارتقاء سطح کیفیت خدمات در شیراز به شمار می‌رود و امید است که الگویی برای سایر شهرها نیز باشد.


کارگاه تولیدی فر پیتزا در اصفهان است ولی محصولات به همه جای ایران ارسال میشود.

برای خرید انواع تنور پیتزا مستقیم از تولید کننده با شماره 09132381980 تماس بگیربد.

با استفاده از فر پیتزای آرتور در مغازه خود و تهیه بهترین و تازه ترین مواد اولیه میتوانید بهترین و با کیفیت ترین پیتزا فروشی شیراز را داشته باشید تا هر بیت از پیتزای شما تازه و خوشمزه باشد. همچنین، ما انواع مختلف فر پیتزاها را ارایه می‌دهیم تا همه سلیقه‌ها را برآورده کنیم. فر پیتزا برقی ایتالیایی فر پیتزا تنوری صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی و فر پیتزا ذغالی و گازی

همچنین، ما امکان سفارش آنلاین و تحویل فر پیتزای صنعتی و خانگی درب منزل یا فروشگاه را نیز فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانیدخریدی عالی داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال خرید دستگاه پیتزا پز برای مغازه خود در شیراز هستید، به ما در نمایندگی فر پیتزا در شیراز بپیوندید و تماس بگیرید

برای خرید انواع فر پیتزا مستقیم از تولید کننده در شیراز با شماره 09132381980 تماس بگیربد.

فروش فر پیتزا در اصفهان
نمایندگی فر پیتزا در شیراز

در این عکس فر پیتزا تنوری
در ابعاد ۵۲در۵۰ هست

سایز کوچیک این فر پیتزا تنوری ۱ عدد پیتزا را در ۲ دقیقه میپزد
یعنی در نیم ساعت ۲۰ عدد پیتزا را میتوان با آن پخت

نمایندگی فر پیتزا در شیراز
فر پیتزا تنوری نیمه صنعتی

این فر پیتزا تنوری سایز بزرگ نیمه صنعتی هست
ابعاد آن ۶۷در۶۹ سانتیمتر میباشد. داخلش چوبم میشه گذاشت که پیتزا یا هر غذایی داخل آن دودی شود. فر پیتزا ایتالیایی خانگی و صنعتی آرتور با پخت سریع پیتزا در یک دقیقه برای مغازه فست فود عالی است

برای خرید انواع فر پیتزا مستقیم از تولید کننده در شیراز با شماره 09132381980 تماس بگیربد.

خريد فر پيتزا در کرج

توليد کننده دستگاه پيتزا پز اصفهان

 فروش فر پيتزا در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *